Streetbrand-ul Krack va fi prezent în avanpremieră în cadrul Street Delivery 2013!

În cadrul ediției Street Delivery din acest an își va face debutul oficial unul dintre cele mai fresh brand-uri de streetwear autohton – Krack -€“ de imaginea căruia se face responsabil Koma -€“ Owner & Creative Director, Koma Studio.

Plănuit deja de câțiva ani, Krack este un streetbrand de lifestyle românesc care își dorește să aducă în prim plan calitatea la fiecare nivel al creației: design, mesaj, și nu în ultimul rând, materiale folosite. Proiectul își propune așadar să ofere tinerilor o alternativă solidă pe nișa deja existentă de streetwear, dorind totodată să ridice ștacheta în ceea ce privește cultura urbană locală.

Construit sub sloganul based on a real story, Krack înseamnă muzică, hip-hop, atitudine, graffiti, dj-s, b-boys & b-girls, vinyl-uri, skateboard-ing, biciclete, fashion, proteste, distracție, creativitate, libertate.

Pasiunea pentru streetbrand-uri o am de când eram puștan, începând cu WU Wear, Ecko, sau Mecca și continuând cu cele care sunt acum pe val. Așadar, în 2011 m-am hotărât că vreau să îmi fac propriul streetbrand, în 2012 a început să prindă contur, iar în 2013, într-un final fericit am dus treaba la bun sfârșit. Ani de-a rândul am lucrat pentru mulți artiști (atât de pe scena mainstream, cât și underground) așa că dorința de a crea ceva care să mă reprezinte 100% a venit cât se poate de natural.

Inspirația o extrag din muzica pe care o ascult, până la artiștii pe care îi admir, filmele pe care le văd, locurile în care îmi petrec timpul sau mai pe scurta€ – din tot ce mă înconjoară. Așa a apărut Krack. Krack este ceea ce mă definește ca artist grafic, este o formă de comunicare între oamenii care împărtășesc aceleași idei și principii!

declară Koma.

Art Director de meserie, Koma și-a început activitatea în 2001, până în prezent, acesta lucrând cu și pentru o mare parte a artiștilor locali din zona hip hop și nu numai, începând cu artwork-urile albumelor și terminând cu elemente de branding precum logo-uri, postere sau website-uri. În perioada 2004-2012, din postura de Art Director al label-ului Hades Records, a lucrat pentru artiști precum Dagga, Veritasaga, KST, USM, Axes, Funktastics, Serafim, Zeppelin, Dj Undoo, Butch, Ortega, Keri, Criss Blaziny, Ad Litteram, Kazi Ploae, Katana, Cast și alții.

În 2006, a pus pe picioare (alături de ceilalți 4 „șefi” Hades Records) Hades Wear / Proudly Hip Hop – propriul brand de tricouri al label-ului, care a reprezentat la vremea respectivă una dintre primele încercări de acest gen. În ultimii ani, Koma a continuat să lucreze cu artiști cunoscuți ai scenei underground autohtone, trecându-și în portofoliu nume precum B.U.G. Mafia, Chimie, Dragonu, Flou Rege, Turntable Science, Grupul de Rezistență, Subcarpați, raku, Zale, Nimeni Altu’, Shadowbox, Carbon sau C.I.A.

În prezent, catalogul Krack include mai multe modele de tricouri și șepci, fiind destinat deopotrivă fetelor și băieților pasionați de tot ce înseamnă cultură urbană. Primele produse vor fi disponibile în avanpremieră week-end-ul acesta, 14-16 iunie, la Street Delivery, întregul catalog urmând a fi disponibil online în cel mai scurt timp.

Autor: Florin Dumitru

Florin Dumitru
Owner / Project Manager

Lasă un comentariu