Streetwear românesc cu suflet: descoperă noul brand MOLIE

molie2

Molie este un brand autohton de streetwear care vizează oamenii ce-și transportă arta în rucsac, muzica de suflet în căști și peisajul urban pe tricouri. Procesul de creație Molie duce conceptul de handmade la un alt nivel; fiecare tricou, bluză și căciulă poartă o amprentă unică, de la site serigrafice scoase din propriul „cuptor”, la imprimarea manuală pe fiecare tricou, la coaserea individuală a etichetelor și până la ambalarea personalizată a produsului finit. Filosofia Molie se oglindește în sintagma The Dark Side of a Butterfly („Partea întunecată a unui fluture”) și se află la granița dintre bunătate și decepție, optimism și realism sau lumină și întuneric, așa cum este și sufletul visătorului urban.

molie5

Molie înseamnă două minți cu aceleași pasiuni:

Dragoș Ștefan (aka Brain Potion) ilustrează îmbrăcămintea destinată bărbaților și semnează toate materialele grafice din cadrul proiectului. Imortalizează colecțiile Molie în lookbook-uri inedite, sub formă de fotografii și videoclipuri. Mai mult decât atât, transpune vibrațiile orașului în coloane sonore pentru fiecare proiect video de prezentare Molie. Fiecare cutie de packaging este însuflețită cu spray, marker sau logo din lemn vopsit, toate realizate manual.

Elena Diana Răduț se află în spatele întregului proces de imprimare serigrafică a produselor. După ce dă viața fiecărui tricou în parte prin imprimare manuală, coase cu grijă fiecare etichetă și se ocupă, cu suflet, de ultimele retușuri. Nu în ultimul rând, Elenei îi aparțin design-urile destinate sexului frumos marca Molie.

molie3

Descoperă prima colecție pe pagina oficială de Facebook Molie și în lookbook-ul video mai jos și Come to the Dark Side of a Butterfly.

molie1

Autor: Florin Dumitru

Owner / Project Manager

Lasă un comentariu