Recenzie + Poze: Hip Hop #2 @ Club Elephant

Pentru seara de 2 decembrie HipHopNews şi Supreme Soundz Entertainment au oferit pentru a doua oara şansa mc-iilor să se facă remarcaţi pe scena din Elephant Pub. Având deja o experienţă în spate, concretizată cu evenimentul din octombrie aflat sub aceeaşi egidă, artiştii veniţi s-au făcut mai mult sau mai puţin plăcuţi publicului iubitor de muzică rap. Deşi vremea nu a ţinut cu noi, motiv pentru care ne-au onorat ceva mai puţini decât ne aşteptam, cei prezenţi ne-au arătat totuşi că ştiu să se distreze şi să profite de ocazie.

Omu’ PLanta a făcut deschiderea party-ului şi s-a descurcat destul de bine cu warm-up-ul în care l-am regăsit pe cei de la MOP, Onyx, Nas, Notorious B.I.G. .

Publicul timid pentru început a fost în primă fază antrenat de Valentin Sec. Timişoareanul urmează să lanseze un E.P. care mi-a stârnit curiozitatea de a îl asculta încă de la prima piesă din deschidere, Cuvinte de pe foaie. Apoi au urcat pe scenă Ovo, Dvorakk & Versatil Double G. Dvorakk fostul membru al formaţiei Corbii a lansat chiar de curând în premieră pe site-ul nostru E.P-ul Ciudat animal, omul! . Băieţii ne-au arătat că sunt pricepuţi şi în improvizaţie, scăpând cu uşurinţă de momentul în care versurile au fost uitate.

Zmili, bine dispus şi pus pe glume, a pregătit scena lui CenzuraH alături de care a băgat şi nişte featuringuri. Cel din urmă a intrat în forţă cu cea mai apreciată melodie de pe ultimul album, Lumi Diferite. Tot aici, piesă în colaborare cu Carbon, a fost urmată de altele de pe proiectul menţionat dar, nu au fost omise nici cele de pe Maxi-Single-ul Piticii unei dimineţi de vară”, material lansat astăzi la noi pe site.

Nu au lipsit nici invitaţii speciali: Cosy, Euforic, Urbankart.

Pentru că ne propunem să promovăm în continuare artiştii curenţi din sfera hip hop, sprijinindu-i astfel pe aceştia, te invităm să stai cu ochii pe siteul nostru să fi la curent cu ultimele noutăţi. În schimb, te asigurăm că party-urile nu vor fi lipsite de muzică bună şi distracţie. Singura condiţie ar fi doar să nu lipseşti.

Foto credit: Ana Maria Constantin

Autor: Florin Dumitru

Owner / Project Manager